středa 21. června 2017

Rose Gold rtěnka | Makeup Revolution


Ano, ano. Vím. Nebyla jsem hodně dlouho aktivní. Nemám pro to žádné vysvětlení, snad jen to, že nebyla inspirace ani chuť psát a tak jsem se do toho nechtěla nutit. To by to vypadalo, že. Nedávno jsem si ale koupila fakt dokonalou rtěnku od své oblíbené značky a tak se mi nějak zachtělo vám ji tady zrecenzovat. Kdo ví, třeba mě to vrátí do blogerských kolejí! Po tom delším odpočinku.


To jsem jednou vybírala na Notinu, což je mimochodem můj oblíbený kosmetický eshop, čím bych si udělala radost a zahlídla jsem tuto nádheru. No řekněte, není to balení kouzelné? Od té doby, co jsem si koupila rose gold lak na nehty, hodně věcí v mém životě se začalo točit kolem této barvy. Ať už mobil nebo kosmetika. Celkově mi přijde, že ta barva prostě frčí a jen tak frčet nepřestane. 


Eshop nabízí asi pět různých odstínů, které jsou netradiční, ale krásné. Já jsem si vybrala takový starorůžový s názvem Chauffeur, který se podle mě hodí ke každé příležitosti i líčení a nosím ho moc ráda a často. Na fotce můžete vidět, že působí opravdu přirozeně a bude slušet jak světlejším, tak snědším typům. 

Rtěnku používám s konturkou, která má podobný odstín a vypadá to perfektně. Co musím uznat je fakt, že výdrž je na tuto cenovou kategorii fakt slušná, v pohodě mi vydržela na rtech pár hodin a to se pořád něčím cpu. I když je to matná rtěnka, na rtech tak vůbec nepůsobí, nevysušuje je a cítíte se v ní komfortně. Má totiž takovou máslovitou konzistenci a to přesně já u rtěnek vyžaduji. Pro mě je to fakt naprostá pecka, mám ji moc ráda a nikdy mi v kabelce nechybí. Poslouží opravdu při každé příležitosti. 


4 komentáře:

  1. No to je krásný odstín! :) Od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela, nerada nakupuji přes e-shopy! :D A rosegold obal se také moc povedl! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádherný odstín :) Takové se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne se líbí to balení, ten odstín rtěnky už moc ne, ale třeba na rtech vypadá lépe :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. to je ale krásna farba :) teraz na leto uprednostňujem síce bláznivejšie odtiene :), ale určite by si našla v mojej kozmetike využitie neskôr :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat