neděle 19. března 2017

Balzám na rty měnící barvu


Krásný den! Nejhorší den v mém životě byl ten, kdy jsem si nainstalovala Aliexpress aplikaci do mobilu! Fakt, že jo. A teď se mi přiznejte, kdo z Vás je stejný závislák jako já, pořád Ali projíždí a měsíčně mu chodí více než 10 balíčků do schránky? Sem tam mi přijdou docela zajímavé kousky, tak jsem si řekla, že se o ně s Vámi podělím. Nebudu lhát, že mi pokaždé přišly úplné klenoty, ale sem tam se něco skvělého najde.


Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet takové ty zázračné balzámy na rty, které se zbarví podle vaší teploty těla. Taky že jsem byla moc ráda, když jsem jeden z nich dostala na narozeniny a konečně si jej mohla vyzkoušet. 



Neskutečně moc se mi líbí celkový design balzámu, protože prostě ta kytička uvnitř je nádherná. Ani mi nepřijde, vzhledem k tomu, že balzám stojí kolem 2 eur, že by ten obal byl nějaký šunt nebo křehký. Skvěle se s ním manipuluje, hodí se do kabelky, takže v tomto ohledu za mě pecka.


Co se týče přímo produktu, nezkoumala jsem složení a podobně, ale je mi jasné, že to nebude nic extra. To jde vlastně i cítit, protože při nanesení na ústa vás překvapí taková umělá až chemická chuť a vůně. Pro mě to není nic extra nepříjemného, zvykla jsem si na to a už to nevnímám. Konzistence je klasicky balzámová, možná trošku tužší. 



Mi osobně se zbarví do takové světlounce růžové, což je fakt přirozená barva a hrozně mi sedí. Nosím jej v kabelce třeba do školy, kdy si rty jenom přetřu a jsou zase hezky zbarvené, nerozmazává se a furt působí hezky. 


Za mě je tento balzám opravdu fajn produkt, ale vím, že určitě nesedne každému právě díky zmiňované vůni a chuti. Takže nestačí než vyzkoušet. Máte s ním zkušenosti? :)

6 komentářů:

  1. Celá pointa tohto rúžu mala byť v tom, že je balzám naozaj priehlaný a ty nevieš, do akej farby sa zafarbí. Osobne sa bojím, že tento balzám už svoju farbu má a zafarbil by sa každému rovnako :/ Ale inak ti naozaj pristane. Ja mám pocit, že na mne ružové a cyklamenové rúže vyzerajú hrozne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolím si oponovat, ale mojí mamce se zbarvil do úplně jiné barvy, o dost tmavší :)

      Vymazat
  2. Já mám podobný balzámek, ale od jiné značky a taky nevoní a nechutná moc dobře. Jen mě to trošku i vadí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. S týmto balzamom nemám skúsenosť, ale mám ten populárny zelený. Predtým som z neho bola nadšená a používala som ho často, teraz takmer vôbec.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá strašně hezky! :) Nicméně já bych se u kosmetiky z Ali nebo Ebay malinko obávala právě toho složení, jsem na to trošku háklivá. :D

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti vůbec nedivím, mám to podobně, ale vyzkoušet jsem ho musela :D :)

      Vymazat