úterý 7. února 2017

Upbeat toaletka od Mary Kay


Božee, jak já už chci konec toho hrozného zkouškového! Ve čtvrtek mě čeká poslední zkouška a já mám pocit, že vím úplné nic a že nemám šanci to zvládnout. Ale za ten pocit, který budu mít až to konečně všechno skončí, to každopádně stojí! Jojo a za 4 měsíce znova, super. Ale konec utrápených řečí, protože dneska mám pro Vás článek o jedné úžasné toaletce, která mě hrozně zaujala.



Můj blog se teď bude asi doslova hemžit kosmetikou od Mary Kay, protože jsem si ji zamilovala a nejde s tím přestat. Dneska konkrétně věnuju článek toaletní vodě od této značky, o které jsem sice měla pochybnosti, protože uznávám spíše klasické parfémové výrobce, ale teď vím, jak jsem se spletla. Je nádherná!



Toaletka nese název Upbeat a opravdu se Mary Kay hodně povedla. Už jako první mě oslovila krabička, ve které se vůně prodává, udělala na mě takový zvláštní dojem. Ano, je dost zajímavá. Samotný flakón přesně odpovídal mé představě a ve spojení s krabičkou k sobě hezky ladí. Líbí se mi tvar a taky fakt, že je docela úzký a vleze se mi lehce do kabelky. Joo, a k tomu to matné víčko!



Samotná vůně je krásná, hodně ovocná, ale malinko ji uzemňuje dřevitý podtón. Přijde mi, že se hodí jak na zimu, tak i na léto a pořád bude perfektní. Neřekla bych, že je svěží, to ne, spíše taková hřejivá a ženská. Podle mě se teda hodí pro mladé ženy, ale také pro elegantní a starší dámy, takže se jí trefíte do vkusu nejspíše každé generaci. Moc se mi líbí, že i když vyprchá, zůstane po ní na kůži taková krásná, jemná vůně, která je moc příjemná. Nebudu lhát, zařadila se mezi mé oblíbené vůně. 



4 komentáře:

  1. Tak k týhle vůni bych si chtěla přičichnout, musí vonět krásně :) A držím palce, ať zkoušku zvládneš! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. bola som zvedavá čo o nej napíšeš, pretože ja som ju vyhrala v jednej súťaži ,ale nejak som si s ňou nesadla, a posunula som ju mamine...:) ja neviem, ale ani definovať tú vôňu som nedokázala...je zaujímavé ako každému sadne niečo iné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, každý to má úplně jinak :) Já jsem ji zase hodně podceňovala a nakonec si ji zamilovala :)

      Vymazat
  3. Jsem nevěděla ze ma i své vůně, tahle vypadá zajímavé.

    OdpovědětVymazat